SOOOOL!!!
Älskar detta väder som har smygit sig fram.. igår blåste det inte så mycket så då passade jag på att sola lite mot husväggen på min rast! Guuu så skönt det var!!!! Jag hoppas på sol idag med så jag kan få göra det igen, haha. Ibland känns det som om jag har världens bästa jobb, vi är ute minst en gång per dag oavsett väder, det är kämpigt att klä på både overall & galonisar men de här dagarna då solen påminner om att det kommer bli en vår då är allt bara helt underbart!! =)

När jag gick hem igår så gick jag den långa vägen hem för att kunna lapa in lite mera sol och när jag kom hem hade min make köpt semlor!! Kunde dagen sluta bättre?? Nää tror inte det!! =) Jag är en soldyrkare, vill gärna inte fläka upp mig på en strand med massor med människor men sitta utmed husväggen gör jag gärna, var bara en glass som fattades! Sedan älskar jag när någon övveraskar mig med fika, så som jag skrev.. dagen kunde inte bli bättre!!

Kevin var hemma igår för att han hostar och sedan ringer skolan var o varannan dag o säger att Kevin vill hem... Jag vet inte vad som har hänt men han vill inte till skolan! När allt detta började så var det när Robban var borta, sedan kom Robban hem o då blev det bättre sedan fick Kevin ett besked och nu är det om igen... vet inte om han saknar nått eller vad det är. Tänker inte leka psykolog!

Idag ska Kevin gå till skolan igen för han hostade knappt något hemma, så då får han prova att gå, blir en kort dag för honom 8.30-13. Skönt att komma hem! Robban & barnen ska ägna sig åt att tvätta hela em, medan jag jobbar ända till klockan halv fem idag. Ska hem, vika tvätt, äta, mysa med barnen och sedan ska jag ner till Helena en sväng på en kaffe! =) Nu såg jag en glimt av solen, jaaaaa!!! JAG ÄLSKAR SOLEN! Önskar alla mina vänner en bra dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress