Hej då Norrpan!
Hehehe för en helg byter jag Norrköping mot Stockholm. =) Jag & jenny ska åka till stockholm vid halv nio idag, sen ska vi vara i stockholm halv elva, sen blir det tunnelbana o buss till hotellet! =) ´Det är nämligen dax för MammaBlogg galan! =) Ska bli sjukt roligt och jag har längtat massor! Jag uppdaterar mer när jag vet hur helgen var. Hoppas alla mina vänner får en bra helg!
Camilla

Hej hej! gud vad glad jag blev nu när jag fick ditt lösen! För många säger bara att dom ska höra av men inte gör det. Jag god känner inte din kommerntar då eftersom du har ditt lösen där.

kram kram /Camilla

Camilla

Hej hej! gud vad glad jag blev nu när jag fick ditt lösen! För många säger bara att dom ska höra av men inte gör det. Jag god känner inte din kommerntar då eftersom du har ditt lösen där.

kram kram /Camilla

Hanna - mamma till ღNeoღ

hej hej! tack för lösen... =) och tack för en suuupertrevlig helg! ^^ gick resan hem bra?



kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress