Onsdag redan..
Idag är det  redan onsdag, dagarna springer fram och jag hinner helt enkelt inte blogga! I måndags hade vi planeringsdag, det skulle ha varit min tidiga dag men näää fick jobba över 2 timmar istället. Tar ju det som kpmp så har jag lite att ta av sen i höst/vinter. Kom hem vid tjugo över fyra, och klockan kvart i fem skulle Kevin vara på skolan! Stressa stressa! Men de var sååå fina och duktiga sjörövare! =) Efter deras teater gick vi hem, kände huvudvärken komma smygandes och då är det bättre att komma hem o ta det lungt än att gå där bland alla hundratals människor!



Igår jobbade jag till fyra, men hade utbildning hela förmiddagen, inte så kul att sitta inne i det fina vädret! Tillbaka till jobbet och jobbade vidare, efter jobbet åkte jag & Alvin till lotten för att ta en fika med Linda och hennes barn. Himla trevligt! =) Kevin & älsklingen kunde inte följa med då det blev en miss helt enkelt... kevin tog med en kompis hem o därför gick det inte. Hem igen, lagade mat och barnen duschade. Satt och läste lite bloggar och blev väldigt besviken på en blogg... men däremot var det roligt att läsa alla nya bloggar som jag la till sen i helgen. =) Blev att jag såg Desperet (stavning...) och sen nannade kudden!

Vaknade klockan sex imorse av världens jävla kramp i vaden, shit vad ont det gjorde!! Istället för att ligga och vänta på att klockan skulle ringa så gick jag upp och tog en dusch, efter jag gjort mig iordning slängde jag in 2 maskiner med tvätt och nu äter jag lite frulle. Ska snart bege mig till jobbet, jobbar till halv fem idag och sen har jag två utvecklingssamtal att ta itu med. Skönt när det är gjort!

Det blir jämt något fel när jag ska publicera inlägget så det tar ca 1 dygn innan inlägget kommer upp så jag hoppas inte det gör det nu! Ha en bra dag alla mina läsare. =)
Farmor

Gick inte att kommentera "mammabloggen". Ville säga att du hade jättesnygga kläder och det såg väldigt gott ut alltihopa. Hoppas att du fick ett härligt utbyte.

Gu´va skönt att man inte har små barn längre, men man kan stressa i alla fall. Hoppas det blir skönt väder i helgen.

Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress