Veckolistan

Då jag har fått en massa negativ energi från vissa personer så kommer jag testa att göra en veckolista. =)

Denna vecka är jag glad för:

* Att vädret är underbart

* Jag får vara ute mycket på jobbet

* Har världens gulligaste kollegor

* Älskar mina barn så in i norden

* Att jag och älsklingen planerar en massa. =)

* På fredag ska vi till bästa svägerskan!

* Söndag ska vi på barnkalas, hos ett par helt fantastiska människor!

* Att mina riktiga vänner inte blir sura över småsaker

* Att sitta och skratta tillsamans med mina barn över dagen som har varit. =)

Lena

Hej den listan låter kanon. Låt inga surpellar förstöra för dig. KRAM

Anne

Hej tjejen!! Ja jag säger tusen tack ännu en gång.:) Är så glad!!

Ja du bort med allt negativt och in med det positiva, även fast det inte är så lätt jämt.

Kram på dig!!!:)

Anne

Fint namn på sonen!;)

Katti

Klart det var vi som delade bord!

Nope, inga bilder på mig, inte mycket att visa ;-)

Jenny

Vilken underbar lista tjejen!

Kram

Farmor

Vilken bra lista, kanske man skulle följa den. Det jag kan, eftersom jag inte jobbar ( utanför hemmet:)

Följ listan och du ska se att livet känns bättre. Svara sura miner med ett leende och glöm inte att säga tack om någon gjort något för dej eller nån annan. Tar ett tag sedan blir det fler som lär sej att tacka och att kosta på sej ett leende är faktiskt gratis

Kramar från oss här i skogen. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress