Lillördag!
Japp lillördag idag då, men för mig innebär det att jag slutar min vecka idag och har 4 dagars ledighet! Fy satan så jädrans skönt, detta behöver både jag & trollen! Men vi har lite planer inför våra 2 dagar tillsammans. ;-) Imorrn tandis med lilltroll o sen tropicariet, fredag ska jag tvätta men då går vi nog till parken o leker. sen ska vi bara ha en massa massa mys och bara vara tillsammans liksom. Inte ofta jag får träffa mina troll 4 dagar i rad och framför allt inte såhär!
Men först måste jag jobba denna låånga dag, sen blir det nog att slänga sig i bilen och åka o handla... börjar eka i kylskåpet. Frysen är ju full men det där med mjölk, smör, pålägg liksom.. hatar att handla det men det är ett måste då trollen behöver frulle varje morgon. ;-) Ska även passa på o se om jag hittar något snyggt jag kan ha på mig på lördag då vi får lite gäster. Ska köpa mig en liten flaska vin oxå. =)
Igår bytte jag däck på volvon helt själv, jag var grym!! Jag sitter ju gärna bredvid annars så jag vet ju hur man gör, men nu har jag gjort det. Kollade även lampor i bilen, så det blev macken nästa o fixa en trasig lampa. Fyllde även på spolarvätska och tömde bilen på allt jäkla skit som låg o skräpade! Tror ju inte vi kommer bada något mera i år, så varför ska sånna saker ligga i bilen då för??
Jag köpte även biljetter till nya Twillightfilmen igår, så den 20 november ska jag & frugan på dejt. ;-) Längtar som faan, en bra film förhoppningsvis o bra sällskap. =)
Ha en superbra onsdag, för det kommer jag ha! =)
Puss & kram från mig
Farmor

om det var klänningen du hade på dej idag (lördag), så är den jättesnygg.

Tack för i dag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress