Redan söndag
Vad faan vad lediga dagar ska gå så fort fram!! Har haft en superbra dag med mina pojkar i torsdags, vi var först hos Tandis med lilleman, han var hur duktig som helst. Sedan åkte vi till Tropicariet, där vi gick runt i nån timme o glodde på alla djuren, jag till o med övade lite på min skräck för ormarna. Barnen fick välja en varsin grej i presentshoppen o sen åkte vi till Norrköping för att äta lite lunch. Blev donken till barnens lycka!
Vi satt där en stund o när maten var uppäten så åkte vi vidare till Ikea. =) Men bilfaan krånglade på vägen dit o hem, så jäkla typiskt! Bilar ska liksom bara fungera, inte krångla! Handlade lite kuddar o så ljus, hehe har nog närmare  400 stycken värmeljus hemma nu så jag klarar mig förhoppningsvis nästan hela vintern. Finns inge mysigare än att tända ljus på kvällen när man ska se på tv. =)
Åkte hem, städade o sen lagade jag mat. Vi åt o hade det bra. =)
Igår hade vi lite kalas för mig, bjöd på varm smörgåstårta och det var riktigt skoj. =) Tack alla som ville komma o fira mig. =) Det blir ju mera firande på tisdag då jag igentligen fyller. =)
Idag ska vi åka o handla present, sedan ska vi på kalas hos Leo som fyllde 4 år i fredags. =)
Kommer inte blogga på några dagar nu... imorrn jobbar jag lääänge o sen ska jag ha inredningsparty. Så vi får se när jag orkar skriva.
Farmor

gilla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress