Tidig morgon!
Vaknade halv fem av att lilltrollet är ledsen, går upp och hela hans säng är nerkissad!! Bort med honom, av med hans kläder, på med nya, slänger bort lakan o shit neeej hela sängen är blöt!Fuck liksom! Så in med honom till vårt sovrum, där lägger vi oss o ska somna om, gick det då?? Nääää! Så tio i fem fick jag nog sa åt lilleman att ligga kvar hos pappa, o jag gick upp och tog en lååång dusch. Sitter nu här o larmet på mobilen ringde precis, känns inte som en bra början!
Sitter nu här vid datorn, försöker pilla i mig den lilla lilla mackan o en kopp te. Teet klarar jag mig inte utan, men mackan skulle jag kunna skita i! Men måste vara på jobbet sju, så det blir inte så bra om magen börjar kurra då, eftersom vi inte äter typ nått förrens elva! Jag hoppas på en fin dag idag, ska vara ute minst 1 gång idag, kom aldrig ut igår eftersom jag är "dataansvarig" (förstår inte att jag kan vara det då jag hatar datorer och brukar oftast gå åt helvete när jag ska göra något. Men på jobbet tycker mina kollegor att jag är jävligt bra på datorer! )
Behöver även byta till vinterdäck, funderar starkt på att fixa det ikväll... om jag är riktigt lat så åker jag till däckcenter (tror jag det heter) så fixar dom det åt mig, men vad faan jag vill oxå prova nån gång. ;-)
Laga bilar o byta däck brukar jag vara jäkligt duktig på att skita i då jag har en gubbe som älskar att laga bilar och en svärfar som kan massor.. Jag liksom bara kör. =) Älskar att köra bil, kan ta en extra omväg hem för att få köra lite liksom... japp jag är knäpp! Men jag har alltid tyckt om bilar, jag älskar att sitta i baksätet på en jänk, jag gillar att åka med pappa då han leker lite med bilen. O gaspedalen på volvon o jag är bästa vänner! Hahahha näää är nog fortfarande trötter... pratar i nattmössan nu.
Har nu pillat i mig den där jäkla mackan, ska snart väcka trollen, åka o lämna lilltrollet på förskolan och sedan vidare till jobbet.
Puss & kram från mig
Den här pärlan kan jag sakna ibland... har haft mycket roligt i denna bil.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress