Blir sååå trött...
Varför älskar vi kvinnor att prata skit om andra eller skvallra på andra??? Jag är så fruktansvärt trött på det!! Det är en jäkla massa tissel o tassel runt omkring mig nu, inget som jag igentligen bryr mig om för jag vet att jag inte har gjort någonting fel, men som jag självklart blir trött på! Jaja, kanske ska berätta om helgen istället. =)

Fredagen spenderades med tjejgänget på Ladies Night, väldigt trvligt hade vi! =) Fick dock ett blodsockerfall tror jag det var så sjukvårdarna fick komma o ta hand om mig litegrann. Men nu mår jag bra igen. =) Maten var ingen höjdare men showen var helt suverän! =) Slutade kvällen med en sväng på Wasa tillsamans med Frida. Kom hem vid tio över ett, helt lagom tyckte jag. =)

Lördagen var vi på Bråvalla loppisen, köpte lite kryddor av Linda och barnen köpte bilar för sin veckopeng. Sedan gick vi även in på Fia hemmet, hittade 2 underbara söta kissisar! =) En som var svart/vit o nosen helt svart, helt underbar och sprang fram till barnen direkt o ville ha lite kel. =) Den andra såg exakt likadan ut som Elva, det var nästan som man fick nypa sig i armen o påminna mig själv om att det inte kunde vara hon, för så jädrans lika de var! Gick ifrån Fia hemmet med två gråtandes barn, känner att vi kan inte ha djur just nu...

Kvällen spenderades hemma hos Linda & Claudio, vi grillade o snackade en massa skit som alltid. =)

Söndagen tog jag nog världens längsta sovmorgon, älsklingen väckte mig runt halv elva!! Var jag utvilad?? Näää, snarare tröttare.. är inte van o sova så länge. Vi åt frukost och sedan åkte vi och handlade inför veckan. Hemma igen började jag med söndagssteken och älsklingen och Kevin åkte till Scouterna. Kevin verkligen älskar att vara där. =) Denna gång följde även Jiovanni med så Linda & Angie kom upp en sväng på en fika. =) Vi pratade en massa o sen åkte de hemmåt. Vi åt mat, barnen duschade och sedan satte vi på The fast and the fourius. (Stavning?)

Igår började älsklingen att jobba igen och detta innebär att barnen går nu heltid igen. =) Vilket de älskar. =)
Igår när vi kom hem lagade jag mat och sedan när barnen sov satte jag och älsklingen på Sons of anarcy. så nu har vi sett tredje säsongen.  =) Älskar den serien!

Idag är det kanelbullens dag, jag jobbar till fyra, sen blir det hem o se om det finns någon möjlighet att få tvätta lite... (har tvättstugan på fredag, men inga rena kläder redan nu!) sen ska jag laga mat, o äta nån kanelbulle kanske...

Jag hostar o snorar om vart annat men annars mår vi bara bra och livet känns underbart!


Farmor

ni har fullt upp varje vecka. Trötta inte ut er för mycket.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress