Fredag!!!
Äntligen är det fredag igen, veckorna går så fort!! Har börjat strukturera upp mitt liv, ska sätta post it lappar på ytterdörren så att jag inte glömmer något till barnen och så har jag tagit tag i en annan sak oxå. Igår följde Frida med mig så nu är den saken klar med. =) Efteråt bjöd jag henne på mat, blev Thai. =) Vi satt och pratade länge innan hon skjutsade hem mig.
Idag är det fredag och då ska jag först lämna trollen och sedan blir det att åka och jobba till halv fem. Jag & älsklingen pratade om att åka o handla en sväng ikväll, men vi får se. Det enda vi har bestämt är att vi ska mysa. =) För helgen är uppbokad för min del, ser fram emot det massor. =) Synd bara att jag får dåligt samvete när jag ska lämna barn & man. Men jag vet att han tycker att jag är bäng, han vill att jag ska ha roligt. =)
Nej, nog om detta... måste sätta fart!
Trevlig helg alla!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress