Fy faan vilken bra helg!! =)
Har haft en superbra helg, det var länge sen det kändes så här bra! =) Hade en heldag med Frida & Svenne igår innan vi drog till Anneli i åby för en rejäl förfest. =) Snälla Linda skjutsade oss och det var kanoners! Efter Anneli så drog vi till Wasa, där fortsätte kvällen länge och det var en av de bästa gångerna där. =) I love Wasa! Japp, jag har blivit en partypingla, men jag gillar det. =)
Sov hos Frida och fick en kopp kaffe på sängen av henne. =) Det är rena rama lyxen att sova hos henne, inga barn som väcker mig, kaffe på sängen, ligga i sängen läääänge!! =) Det är inge svårt val att bestämma vart jag ska sova när vi är ute. ;-) heheh
Idag åt vi frulle på Waynes Cofee, sedan blev jag hemskjutsad. Väl hemma duschade jag, och sedan var det bara att ställa sig och mala en massa kött! =) Har köpt 25 kg gris och är riktigt nöjd, frysen är full och det innebär minst en månads mat och det känns så jävla skönt! =) Sedan har jag städat av lite här hemma, barnen hade stökat ner rejält så jag är som jag är så då städade jag. (jag låter barnen städa oxå, men ibland orkar jag inte tjata) Sen slängde jag mig i soffan och där har jag typ bott hela eftermiddagen. =)
Nu ikväll har vi hela familjen gjort vår pumpa, Halloween är ju inte förrens imorgon om det ska vara på riktigt. Vi fick ju en superstor pumpa av finnen på lotten, den vägde nog minst 25 kg!! Barnen fick göra designen på pumpan i år och det blev riktigt bra. =)
Har som sagt haft en suveränt bra helg!
Farmor

mysigt, men ärligt talat, du får väl kaffe på sängen av din gubbe, eller :) :)

Glada och nöjda barn. Härligt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress