Lillördag
Idag är det onsdag med andra ord, och inte många timmar kvar att jobba.. detta innebär att jag har endast 2 dagar kvar att jobba sedan är det helg igen!! =) Vad har hänt sen i måndags, inte mycket... var och handlade igår på City Gross, suktade in lite julsaker men handlade inget. Handlade istället så att kylen blev full igen. =) Sedan hem o lagade en lite lyxig mat sådär mitt i veckan. =) Barnen lekte och hade det roligt, sedan efter att de hade somnat så slöglodde jag på tv fram till tio. =)

Idag är jag på jobbet, har en bra dag men uschlingen vad kallt det är ute idag!! Hade min snygga mössa på mig från Mer & I imorse. =) Lämnade barnen på skolan och förskolan, åkte vidare till jobbet och började genast jobba även om det var några minuter kvar tills jag igentligen började. Ikväll ska vi äta varm smörgåstårta och mysa. Javisst ja, vi ska tvätta oxå! Men det ordnar sig, det hinns alltid med liksom. =) Helgen har vi inte så mycket inplanerat mer än på fredag ska vi till Magnus & Anna, där ska vi ha mys hela kvällen. =)
Jag hittade ett hus jag kunde tänka mig eller mig menade jag vi, men det sket sig igen så vi letar vidare...

Kram på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress