Lyssnar...
På 4 barn som leker som stollar här hemma! De leker cowboys tror jag.. lite svårt att förstå vad de leker när de samtidigt säger vad som ska hända härnest! Har haft en lugn dag, nästan för lugn enligt mig! Vaknade halv tio, åt frukost och sedan handlade vi lite så att jag o barnen kunde baka. Vi gjorde frallor och chokladbollar, halv två kom Jiovanni och Angie hit för en massa lek. Vi har ätit mat och chokladbollar.. samtidigt har jag vikt tvätt och lagt ner mina byxor i en av lådorna i sängen. Hatar att ha oordning i garderoben så det blev perfekt att lägga dem i lådan istället. Sorterade efter vad det var, sommarbyxor, jeans, taghts och sov/mysplagg. Det jag märkte var att sommarplagg och mysplagg har jag mest av!! Måste skaffa lite mera som jag kan ha till jobbet med andra ord. Suck suck!! Kanske ska önska mig pengar till det när jag fyller år?
Linda ringde nyss och hörde hur det gick med barnen och som sagt det går bra. Grabbarna var på väg till huset en sista gång för idag för att hämta nästan allt som är kvar, sen kunde vi komma till lägenheten. Kommer sakna det där huset, vi har haft så roligt där! =)
Ikväll blir det en tidig kväll, vi måste ställa klockan imorgon för klockan elva ska vi vara i Tjärret. =)
Vi har en lugn dag med andra ord, eller jag o barnen har det och älsklingen har det inte så lungt när han bär en massa kartonger.
Vad gör ni denna lördag??
kram från mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress