Måndag
Jahopp måndag igen, hatar verkligen måndagar!! Men denna vecka känns det helt ok, jobbar ju bara 3 dagar eftersom jag har tagit både semester & komp torsdag och fredag. =) Ska bli jävligt skönt att få 4 dagars ledighet, det behövs om jag säger så!! =)
Jag funderar starkt på att antingen åka till badhuset eller tropicariet med barnen då, frågan är bara vad jag ska välja.. tror det blir tropicariet eftersom jag inte gärna tar på mig min snygga bikini. ;-) Det som är lite synd är att jag kommer skrika efter vuxet sällskap under dessa dagar, någon som vill följa med???
Kvällen igår blev lugn, satt och smsade typ hela kvällen men vad gör det, hade det väldigt skoj! =) Pratade även en sväng med Linda, alltid lika trevligt. Gick o la mig runt nio o somnade på fem röda, vaknade sex imorse utvilad och pigg men låg ändå kvar en stund och kollade fb lite. =)
Nu sitter vi här jag & ungarna och intar första målet.... hatar verkligen frukost, men tvingar i mig en macka och en kopp te för att kunna stå ut till lunchen vid elva. Har aldrig kunnat äta frukost men det är på senare år som jag verkligen tvingar mig att äta nått litet.
Idag jobbar jag kvart i nio till fem, sedan ska vi ha kvällsmöte, faan vad jag hatar kvällsmöten!!! Jag ska inte klaga, jag jobbar bara vardagar och är ledig varje helg, så jag har det nog rätt lyxigt iallafall. ;-)
I helgen blir det lite kalasande som det ser ut som, inget att fira att man blir äldre liksom men jajaj... vad ska jag fixa för gott då?? Har ni några förslag?? Jag funderar på typ pastasallad eller nått o sen ska jag ta mig lite vin.. heheh. =) Vin är jävligt gott. =)
Tittade i kalendern förut, hehe hela jäkla november är typ uppbokad... varenda helg har bara försvunnit! Men i december är det tomt igen och det ska det få vara oxå. (Men känner jag mig rätt så är den uppbokad snart oxå)
Jag måste börja jobba med sista uppgiften i PIM oxå, jag ska göra en stillbildsfilm och kan inte komma på vad jag ska göra om... hatar detta, jag menar när faan använder vi stillbildsfilm på förskolan?! Men har kommun bestämt att vi ska gå denna förbannade datakurs så är det väll lika bra o göra det, det är ju sista uppgiften och sedan är jag klar. O då får jag 40 timmars komp, hehe blir en hel veckas semester! =)  Kom gärna med förslag om vad jag ska göra filmen om...
Kanske ska sätta fart att diska o plocka lite innan det är dags att sätta sig i bilen o köra barnen till frita/dagis och sedan vidare till jobbet... har ingen som helst lust att jobba idag!
Blir inge foto idag då datahelveten krånglar!! Hatar elektronik!
Farmor

hahahahahah det märks på språket vad du tycker om måndagar, men snart är det tisdag och då är måndagen borta. hahahah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress