Onsdag
Jisses vad veckan springer förbi, men samtidigt är det väldigt skönt när det gör det! =) Idag gick älsklingen upp 10 minuter tidigare och slängde in två maskiner med tvätt.. jag tog sedan upp det och hängde det i lägenheten innan jag åt frulle. =) Barnen är så trötta om kvällarna nu men samtidigt tycker jag att det är bra för då vet jag att de verkligen har gjort någonting under dagen. Jag lämnade Kevin först o sedan Alvin, drog till jobbet och nu sitter jag här. Hostar o hostar om o om igen! Fick till o med gå ut när vi skulle söva barn för jag fick ingen luft bara hostade! Men jag mår bra för övrigt, det är ju det som är konstigt.

Fick godkänt i första uppgiften av PIM idag oxå. Jippie! =) Ikväll ska jag & Kevin till Maxi för att handla kläder till honom, allt är för smått och han har en egen stil just nu. Ska bli skoj som faan o handla ihop med honom! =)

Nej nu måste jag jobba.

Puss på er alla som läser!

Farmor

puss på dej själv, men vad är PIM? Ska bli kul att se Kevins stil.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress