Sköna söndag
Har verkligen haft en bra dag. =) Vaknade vid åtta, då hade barnen nyss vaknat, de satt och lekte i deras rum, gick upp sa god morgon och sedan sa jag åt dem att se lite på bompa eftersom klockan var så pass tidigt och vill inte att granarna ska klaga. Satte mig vid datorn en stund och läste om vissa dieter, funderar på vilken jag ska välja.. vill inte se ut som en padda nu när alla andra går ner i vikt.
Åt frukost, satte mig o jobbade lite och sedan åkte vi till lotten. =) Där rensades det rejält och sedan ställde vi in en massa saker som vi är rädda om. innan vi skulle åka satte vi oss på trappen jag o min älskling, där satt vi och filosoferade om vad vi vill göra nästa år där. =) Kändes tungt att åka därifrån men vet att vi kommer säkert vara där någon gång i vinter och grilla korv och leka i snön. Hoppas verkligen inte att vintern blir lika lång i år som andra år.
Hem igen, gjorde en pp till jobbet imorrn och sedan låg jag och älsklingen i sängen lääänge och myste. =) Gjorde mat och sedan åt vi, barnen städade sitt rum och sedan läste Kevin sin läxa för mig. Nu sover mina änglar och jag funderar på att lägga mig tidigt ikväll, känner att jag börjar få ont i huvudet...
Sitter just nu och tittar på min fina bukett med blommor som jag fick utav älsklingen igår, så himla gulligt av honom! Vi firar 9 år ihop nu i december och jag älskar honom bara mer o mer, det är verkligen mannen i mitt liv och jag hoppas att vi kommer hålla ihop hela livet. =)
Jag & älsklingen satt förut och tittade på Ikeas hemsida, vi vill göra om i hallen... men vet inte hur. Några förslag ni som har sett vår pyttelilla hall??
kram från mig, kommer uppdatera bloggen senare i veckan jobbar kvart i nio till halv nio imorrn, har föräldrarmöte imorrn kväll och jag hoppas att vi har städat undan allt till halv nio. Ibland känns det som om jag bor på jobbet.. men det är tur att jag trivs så bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress