Söndag och bråk med barnen hela tiden....
Så känns det just nu, känns inge vidare och humöret är verkligen i botten!! Har haft en perfekt helg fram tills idag då jag inte vet vad som tog åt barnen och mig... de lyssnar ju inte bara för att jag höjer rösten eller skriker, de lyssnar inte för att jag visar att jag blir arg.. faan vad svårt det ska vara ibland. Kevin höll på att missa scouterna pga att vi bråkade så mycket, känner att jag inte får direkt någon hjälp från min andre hälft heller idag... det enda jag får till svar är skrik inte, gör inte så, skit i honom han ska lära sig... osv. Men jag vill inte det, jag vill inget utav det. Usch jag hatar bråk!! Men till slut satte jag mig ner och sa åt barnen vad de skulle göra osv osv. Så Kevin fick gå på Scouterna iallafall eftersom han tillslut lyssnade.
Nog om bråk.. i fredags var vi hos Anna & Magnus i Rejmyre. Jag och barnen hade det trevligt och både jag & Alvin busade med Helge. =) Kevin mådde inte så bra, dumma förskylning!! Och älsklingen sov igenom hela besöket.
Igår var vi en repa på stan, sen hamnade vi hemma hos Linda & Claudio där vi tog en kaffe o sen gick vi till Vasaparken o lekte. =) Hem igen o vi lagade mat och sedan städade lite.. (bara plockade). Vi hyrde filmen så många lingon finns det i världen. Den var jättebra! =) Kom många skratt och lite gråt. =)
Somnade med Kevin i famnen och vaknade av att soffan gjorde så jag fick ont i ryggen... älsklingen bar då in Kevin i hans säng och jag gick och la mig. Vaknade tio idag och är så trött så trött... bättre att gå upp som vanligt så är man pigg. Vi åt frulle, älsklingen damsög och jag diskade. Jag började även med maten, idag blir det leverstuvning. =) Mumma!! Jag hoppas att vi alla är på bätte humör sen när Kevin och älskling kommer hem från scouterna.
Jag älskar ju dig så mycket, varför måste vi bråka.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress