Äntligen fredag!!
Viktväktarna denna vecka har gått sådär, har inte ätit upp alla mina points och det relaterar till att jag har omkring 11 extra points och ingen viktminskning. Men jag mår bättre och bättre för varje dag och hjärnspökena i huvudet börjar försvinna.
Jag pratade igenom allt jag kände med älsklingen i onsdags och vi tog vissa beslut... måste själv bearbeta mig att vissa saker aldrig kommer hända, det gör ont så ont men samtidigt har vi det jävligt bra. Det jag aldrig mera kommer uppleva är att få fler barn, jag vill ha fler men inte älsklingen och han känner sig tvingad om vi skaffar fler... så det kommer det inte bli i denna familj.
det jag sörjer över är känslan över att aldrig mera få vara gravid, känna sparkar, mysa och sniffa... Med Alvin hade jag så mycket runt omkring mig så jag hann ju inte med, jag minns knappt de 6 första månaderna eftersom min depression... jag måste försöka hitta något att sträva efter i vardagen utan att känna att det är tråkigt... men vad, har ni tips???
Denna helg vill jag göra så mycket men ändå inte, ska fota barnen på lördag hos bästa Emma! Sen vill jag plocka svamp, rensa på lotten och så har jag erbjudanade om att följa med ut på krogen på lördag kväll, så jag vet inte... ska jag följa med eller inte?? Kanske behöver en helg med familjen eller en helg att tänka på nått annat. Snälla hjälp mig, säg era åsikter!
På söndag börjar Kevin scouterna och han längtar!! =)
Lena

Jag tycker du ska gå ut är det tråkigt är det ju bara att gå hem Kram

tessan

jag tycker du ska satsa på att gå ut, kan vara skönt att komma hemifrån ibland, man älskar ju inte sin familj mindre för att man vill ha lite tid för sig själv. puss

Emma

Tråkigt att han inte vill ge mig fler kusiner men så kan det vara ibland. Du får sniffa på min bebis sen om du vill :)

Ses på lördag!

Kram

Agnetha

Man ska aldrig säga aldrig, men jag tycker det är bra att ni har "ventilerat" barnfrågan. Samtidigt så får man som mamma fråga säg själv : varför vill jag ha fler barn.

Är det för att jag saknar att ha någon som är helt beroende av mej? eller

Tror du att, eftersom du inte upplevde Alvins första tid på ett positivt sätt, att det är det du vill ändra på.

Hoppas att du har fått svar ifrån pappan, riktiga svar, inte bara, jag vill inte, svar.

Att kompromissa i ett äktenskap är A o O, tycker jag. Man får ge o ta.

Lycka till på din vandring mot nya mål.

Ser fram emot att se korten på busarna

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress