Helgen som har varit
Helgen har gått i rasande fart och jag har endast gjort saker som är roliga och som jag tycker om att göra! Fredagen efter jobbet åkte vi till Claudio och Linda för att grilla, vi åt väldigt mycket god mat, pratade, skrattade och njöt. =) Kom hem kvart över tio, då blev det sängen för att sedan vakna tidigt lördagmorgon. Vi åt frukost och sedan åkte vi till lotten där vi höststädade, älskar att se när det är fint och prydligt där!
Vi gjorde en ny kompost, klippte ner buskar, klippte gräs och även vände jorden i landet.

Sedan åkte vi  till mamma & pappa, där hjälpte älsklingen pappa med garaget och jag bara njöt av solen. Vi grillade igen och sedan åkte vi hem och hade mys.

Söndagen var vi på Ikea där vi inhandlade en helt ny säng till älsklingen och mig, tror det kommer bli kanonbra! =) Sedan åkte vi till mamma & pappa igen för att fika lite, väl hemma så tömde vi vårt sovrum, slängde vår gamla säng och inatt har vi sovit på soffan. Detta pga att idag (måndag) kom mattläggaren och la dit ett parketgolv i vårt sovrum så vi slipper den fula fula mattan! =) Tack snälla. I em kommer även sängen och då ska älsklingen montera den, får se om han klarar det annars får jag hjälpa till när jag kommer hem ikväll. Har kvällsmöte ikväll... hatar dessa möten!!

Farmor

bara massa grillat :) Hoppas det blev bra med sängen o golvet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress