Underbara helg
Tror att en lugn helg var det jag behövde, mår så in i bomben bättre och känner mig glad! =) Igår åkte vi till Ektorp till bästa Emma som fotograferade barnen, inte en lätt uppgift men jag tror nog att hon fick till någon bra bild. =)
Åkte vidare till lotten för storröjning, och det blev det.. tar en bit i taget och det vi gjorde igår vart väldigt bra. =) Tacomys med familjen istället för utgång och vi myste så in i norden mycket! Vi åt tacos, såg på Gyllene Knorren filmen och pratade massor. Tror nog det är därför jag mår så bra. =)
Idag har vi ätit frukost, skrivit nota, diskat, plockat.. behöver dra ett varv med snabeldraken med men det får vänta! Älsklingen är på loppis och när han kommer hem ska vi åka och handla. Sedan ska Kevin på Scouterna, som han har längtat!! =) Medan Kevin och älsklingen är där så ska jag och Alvin till Frida en sväng. När Scouterna är slut ska vi ut till mamma och pappa för att grilla, så det blir en toppensöndag!! =)
Farmor

Var redo, Alltid redo.

Hoppas att Kevin tyckte det var roligt och vill fortsätta. Jag vet att mina barn tyckte det var roligt.

Kram

Lena

Det var skönt att läsa att du mår bättre. Du kan alltid ringa om du behöver prata kan kanske inte hjälpa mycket men kan alltid lyssna. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress