En bra helg
Ja jag vet att jag kanske inte ska göra så mycket för att jag inte har lika ont som när jag jobbar men jag vill!! Igår var Alexandra med familj här. Det var väldigt väldigt trevligt. =)
Hade mys med mina barn när älsklingen hade dragit till jobbet, orkade ingenting mera.. hade både ont i kropp och huvud så då blir det soffan helt enkelt! Alvin somnade vid kvart över nio och jag & Kevin runt kvart i tio.

Sitter nu uppkuren i soffan med en massa ljus tända och det vet ni ju att lyktor är det absolut bästa och finaste jag vet!! Är grymt nöjd över hur jag har fått ordning bland mina lyktor här uppe och är ivrig att hitta nya och fixa resten av hemmet med dem! =) Slöade i soffan i stort sätt hela dagen, orkade ingenting idag men hade inte så ont. =) Slängde ihop en lasange och väckte min älskling. Vi åkte runt lite och kollade matbord, vill ha ett där nere med 6 platser och ett här uppe med 12 platser. Vi hittade ett som vi fastnade för som vi kan tänka oss här uppe och jag hoppas det finns kvar i sommar när vi köper det!! =)

Bebis har varit lugn hela dagen, inte en enda rörelse och mamma som man är så blir jag orolig, men Frida kom förbi en sväng och räddade min kväll och tog en kaffe med mig så efter 2 koppar så är det disco där inne! =) Älskar dig mitt lilla hjärta, väntar spänt på att se hur du ser ut och hur du är. En kvällsbebis är du nog för du älskar att sova på dagarna och vaken om kvällarna. =) Mammas lilla älskling. <3

Den här veckan som kommer nu ser jag inte fram emot har sjukt mycket på jobbet... hehehe eller nää men det är mycket. Jobb 3 timmar på dan sen 1 timme på kvällen, tre gånger denna vecka! Sen ska vi till barnmorskan och då får vi höra på hjärtat!!!! =) <3 Fredag har jag blivit hembjuden till bästa Anna på en massa mys, så om jag mår bra så har jag tänkt åka dit en sväng. =)

Ska även till sjukgymnasten på tisdag, se vad hon säger.... jag vet ju att detta kommer gå över men det är sjukt påfrestande på mitt psyke hur jag mår... men är glad att ha min älskling nära mig. =)

Kram från mig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress