Min stackars lilla Kevin.. Han blev hemski...

img_4877 (MMS)

Min stackars lilla Kevin.. Han blev hemskickad i fredags pga ögoninflammation. Det gick bort när han var inne men så fort vi kom ut började han nysa och ha sig.  Idag åkte vi till lotten, hann bara dit så blev han sjukt dålig! När vi hade varit där ca 30 min blev det en tur till Apoteket och sen försökte vi ge honom medicinen! Tog lång tid och både han och jag tyckte att det var riktigt jobbigt. Väl han hade fått sin medicin så grät jag ut en stund!  Ringde mamma och Kevin följde med dem hem till dom då vi kände att vi var tvungna att vara på lotten. Tack snälla!!! Väl på lotten har vi sått och rensat, blir riktigt bra! Bara en eller två pallkragar till så hade det varit perfekt! ;-) Nu är vi hemma, Kevin ser ut såhär nu ikväll men är mycket mycket bättre!! Har nu ikväll fått ge honom dropparna helt själv och han var superduktig! Mammas kille! Imorgon ska vi ringa läkaren så han får starkare medicin!  Kram från oss

Anna

Stackars!!! Hoppas på bättring snart. Kram till Kevin från mig <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress