Nu jädrans!
Ska min mage bli normal igen.. det värsta med graviditet (förutom foglossing) är trög mage! Jag måste äta järntabletter dagligen då mitt järnvärde är i botten, det medför en väldigt trög och konstig mage. Men genom att jag har börjat att gå till jobbet tar i normala fall 10 min, nu tar det ca 20-25 min pga smärtan så får jag lite mera motion sen har jag köpt hem musli som ska ätas varje dag och en massa frukt bland annat kiwi. Har nu ikväll ätit kvällsmat med grabbarna och då blev det en tallrik musli. =)
Kom gärna med förslag vad jag mer kan göra.

Idag fick jag även mitt läkarintyg från läkaren och det var intressant att läsa om sig själv, att jag har en vankande gångstil (ja), ont i benen och bäcken vid rörelse (ja) och grova smärtor i bäckenet (ja) så det känns skönt att han skrev ner allt vi pratade om. Ska till sjukgymnasten på tisdag så då får jag reda på lite mera vad jag ska göra osv. Känner redan en enorm skillnad i kroppen av att endast jobba 4 timmar om dagen. Och det känns jätteskönt. =)
Men är grymt trött när jag kommer hem så de där timmarna som jag sover/vilar då är guld världa!

Helgen då, imorrn ska jag på fest. Ska bli skoj och Gisela kommer hit och tar barnen tills älsklingen kommer hem. =) Lördag ska vi få besök från självaste Mjölby!! Nämligen Alexandra med familj. =) Ska bli grymt roligt!

Har så mycket planer jag vill göra och fixa, nästa vecka har vi lovat barnen att åka till badhuset en dag, får se hur det går men förhoppningsvis går det bra. =) sen ska jag köpa sandpapper och färg, för här ska målas om både det ena och det andra till vår lilla bebis! =) Hm, kanske ska ta hem spjälsängen och passa på att måla den oxå när jag ändå håller på??!! Jaja, får se hur det blir. =)

Mitt humör är ju inte det bästa när man inte får sova som man brukar, så jag blev sur på min lata son som kom hem vid kvart över två och har sedan dess i stort sett sett på tv och nu när han ska gå och sova säger jag  vad skönt att du inte har några läxor till imorgon och ungen drar fram matteboken och visar att han ska göra 2 hela sidor till imorgon!! Visst jag ska ha koll på sånt jag vet men blir lite ledsen när han fick läxan idag och så skiter han i det...

Jajaj, det var allt från mig. Kram på er!

En gamal bild, trots trotsiga och lata barn så älskar jag er mer än hela livet!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress