Påsken har börjat här hemma hos oss
Och vi försöker njuta till fullo! Men det är lite svårt då min älsklingen fortfarande jobbar och jag vill bara ha honom hemma hos mig... men jaja man kan ju inte få allt. ;-) Igår hämtade jag bilen från verkstaden och sedan åkte vi till Ikea, efter Ikea blev det city gross och sen hämtade vi Kevin på skolan. =) Väl hemma igen blev det städ, tvätt och bygga ihop möbler.

Till kvällen kom bästa Hanna & Kerstin på lite mat och en massa prat. =) Var väldigt trevligt!! Köpte lite bebiskläder och även sommriga mammakläder utav Kersin. =)

Vaknade till och från hela tiden imorse, men var inte ok för att gå upp så halv elva som först tvingade jag mig upp.. klädde på mig, satte på kaffe och fixade frukost. Sen gick dagen i rasande fart!! Johanna var förbi här en sväng, sen kom Linda och barnen. Efter en stund kom mamma och pappa, Lena och några av hennes barn hit oxå. =) Vi fikade, åt och pratade en massa. Var trevligt att så många ville komma och fira min älskling. =)

Nu ikväll har jag legat i soffan, då vår bebis har haft gympa inne i magen och det är så mysigt!! Nu har jag övertrötta barn och jag vill ju helst att de skulle vara uppe ett tag till nu när vi ändå är lediga men det går inte.. Alvin tjuter hela tiden så då är sängen det bästa! Håller på att tvättar alla Kevins kläder då han vaknade men en massa utslag och både jag och mamma tror att det är sköljmedlet.. så nu tvättas det utan det!! Tur att ha egen tvättmaskin och torktumlare säger jag bara. =)
Snart ska älsklingen åka till jobbet, saknar honom sååå mycket när han är borta!! Tur att jag har barnen hemma. =) Har suttit och tittat på nätet på graviditetsfotografering, skulle vilja ta det denna gång.. men vet inte.

Glad påsk på er alla!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress