Sanerat hemmet...
Har jag gjort idag.. fy faan hoppas ingen annan får det som jag hade inatt. Vaknade runt kvart i två, asont i magen och det gick av och till fram till två då jag gick på toa sen satt ju jag där i 1 timme typ!! Somnade om till slut och vaknade imorse med matt i kroppen, öm i magen och trött trött trött!! sov lite av och till och sen satte jag fart med att ge barnen frukost, slänga ner sängkläder, kuddfodral, filtar ner för trappen, starta maskinerna och började våtdamma överallt! Och då menar jag överallt.

Torktumlaren är fortfarande inte färdig men allt annat är klart. Javisst ja, jag öppnade typ varenda fönster i hela lägenheten oxå för att riktigt vädra ut helvetesbacillerna!! Har smått ätit under dagen men har ju ingen aptit, bara en fruktansvärd halsbränna. Älsklingen köpte hem Loka åt mig och det hjälper för stunden. Men jag får behålla allt, så det var bara den där onödiga timmen inatt då jag mådde faan rent ut sagt. Varför igen??

Barnen äter bra och är pigga och glada så de mår bara bra likaså min älskling mår bra. Inatt har det gått ett dygn så vi räknar ner nu.. imorgon blir det en dag med mys, för över halva dagen idag har jag ju sanerat.

tDet tar tid att städa detta stora hem, men gisses vad jag älskar ytorna vi har!! =) Sen blir jag sur när folk säger att vi lika gärna kan bo i hus, joo det kan vi men detta är vårt val så låt oss vara!!! Vi vill att barnen ska ha nära till skolan, vi trivs i området men är inte redo att ge flera miljoner för ett hus här med en liten plätt till tomt. Därför har vi valt att bo i lägenhet och vi trivs jättebra med det. =)

Förresten, nån som skulle kunna vara barnvakt åt Alvin 12 maj?? Kevin är på scoutläger och vi har lite planer som vi hoppas går som vi vill. Så jag försöker här så får jag väll se om någon snäll själ vill ha honom över natten.

nej, allt för mig idag.. kram på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress