Som sagt mår inte bra... Halsbränna till e...

img_3907 (MMS)

Som sagt mår inte bra... Halsbränna till en förbannelse och ont som faan. Hur ska detta gå?? Vill ju jobba, klarar inte av att gå hemma! Men bara lite sömn som man vaknar varje gång jag vänder mig om och vaknar med värsta halsbrännan det är inte roligt. Trodde inte att man kunde må såhär dåligt pga graviditet! Har sökt barnmorskan så jag hoppas hon ringer upp mig, men vad kan hon göra? Vill bara sova, men har tagit Alvedon och hoppas på det bästa!

Jenny

Usch då gumman så tråkigt, men jag vet hur det känns. Var sjukskriven från v. 25 med oliver pga foglossning och halsbrännan ska vi inte prata om. Jag körde med Gaviscon, en tuggtablett och den funkade faktiskt väldigt bra men många tycker den är äcklig. Själv brydde jag mig inte, det bästa var att bli av med halsbrännan...

Hoppas du blir av med halsbrännan och att läkaren sjukskriver dej...i alla fall till 50%, då har du ju chans att sova lite extra på dan..

Kram

Farmor

Hoppas du "ni" mår bättre snart. Låter inget roligt.

Krya på er.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress