Söndagkväll
Morgonen började ju inte så bra, tjöt som en galning när jag väl pratade ut med min älskling, han förstod mig samtidigt som jag förstår honom om varför han blev sur. Men det där med vänner kan jag inte göra så mycket åt.. får se hur det slutar helt enkelt.

Nu när jag sitter och skriver detta sparkar min lilla bebis mig massor och det gör mig lugn, men h*n höll på som fasen inatt då jag inte kunde sova!! Fryser som en galning och det kan bero på att vi har varit på klätterkalas där det inte fanns typ någon värme alls!! När vi kom hem tändes en brasa och en massa ljus på en gång, känns redan bättre att sitta på övervåningen, lyssna på radion och se brasan brinna. =) Blir lugn av den...

Klätterkalaset då.... hm, det var Kevins grej lite, han vågade inte så högt upp men gav sig inte utan påt igen liksom! De hade grupper från 7 år så kanske är nått för honom??

Vi har funderat lite på inflyttningsfest, vill ha det snart.. funderar på den 14 men vet inte om vi får barnvakt då. Ge gärna förslag!!

Lämnade in min älskade telefon idag på lagning och fick en skitlånetelefon istället!! Vill ha tillbaka min iphone! ;-)

Nej, nu vankas mat, puss på er!!

Javisst ja, vi ska fira älsklingen på fredag efter klockan 15, vilka kommer?? Måste veta i och med mat!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress