Tisdag och snart långledig
Älsklingen jobbar i vanlig ordning, börjar bli van att vara själv med grabbarna och saknar honom något så fruktansvärt!! Igår jobbade jag till fem sen åkte jag så fort jag kunde till kevins skola för att få vara med honom på Öppet hus. Och vad han blev glad att jag hann komma förbi!!=) Och Lena ska ha ett jättestort tack för att hon hämtade Alvin och hade hand om honom så jag kunde vara hos Kevin!

Idag har jag jobbat till fyra, skyndade mig som faan för att hämta barnen och sen ut med bilen till verkstaden där pappa stod och väntade. Fick skjuts tillbaka till stan. =) Tack snälla pappa! 

När vi kom hem så var Kevin ute med två av sina klasskamrater och lekte en massa medan Alvin fick gott stanna inne med mig. Vågar inte riktigt släppa ut honom än... vet att jag är en hönsmamma men vågar inte!!
S han och jag har bakat istället. =) Vi gjorde cupcakes men det är verkligen inte min grej!!! Men nått som Alvin och jag är bra på är.... RULLTÅRTA!!! =) Utan att den gick sönder eller nått sånt så fick vi till en perfekt rulltårta som jag ska bjuda mina arbetskollegor på imorgon, bara för att jag vill det!! =)

Nu sitter jag här helt själv och vill inte vara själv.. men men det är bara att gilla läget helt enkelt!! vet att två personer kommer på fredag så det blir lätt med att fixa kalas! =)

Imorgon är även min sista dag på en vecka som jag jobbar, har nämligen tagit semester på torsdag och ledigt tisdag och onsdag nästa vecka. =) Kommer vara ledig i en vecka, ska bli sååååååå skönt!!! =)
Ska mysa med barnen och bara njuta av att vara ledig. =) För barnen är allt för mig. 

Nej, kram från mig!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress