Bf + 2
Denna dag lider oxå mot sitt slut.. ja jag vet att jag tjatar men vill just nu bara att det ska vara över, vill inte ha ont längre, vill sova någorlunda bra, kunna ha normal kroppstemperatur, slippa kissa 3 gånger i timmen osv osv. 
Ja, mycket gnäll men jag måste ju få gnälla någonstans och då blir ni lidandes som får läsa detta! Så förlåt för mitt gnällande.
 
Idag började Alvin dagis,han vaknade redan vid halv sju och hade då klätt på sig kläderna när han smög ner i vår säng för att väcka mig och säga till att han ville till dagis. =) Sen när vi väl var där var han superblyg, och jag förstår honom. Det var en ny fröken, en ny avdelning, några nya vänner men det mesta är detsamma. =) Vi vinkade vid dörren och sen hade allt gått galant. Han ville inte följa med mig hem när jag och Kevin kom och hämtade. =) Gullefisen!! 
 
Kevin hade oxå haft en bra dag i skolan, han hade fått en ny mattebok berättade han och han ville börja frita sa han, vilken tur att vi tog beslutet att han ska gå 3 dagar i veckan på frita från och med nästa vecka då. =) När vi väl var hemma så gick Kevin ner till kompisen och jag satte mig vid tvn och såg en ny serie, och Alvin spelade dator. 
 
Javisst ja, under tiden som barnen var på skolan/dagis så har jag sovit, vilat och vilat.. har inte gjort många knop och jag blir fasiken knäpp snart av att inte göra någonting. För han har ändå bestämt sig för att vara kvar där inne!! 
Så imorgon kommer jag faan inte ta det lungt, jag ska göra saker som gör att jag mår bra. 
 
Nu ikväll efter maten kom Anna förbi, hon hade med sig tårta som vi smaskade på och det var riktigt gott. =) Är så glad att jag har henne. =) <3 Efter att Anna hade åkt hem så gick Kevin ut och lekte med sina kompisar och Alvin tog en dusch och sen läste han och jag en massa böcker innan jag la honom halv åtta, idag somnade han direkt och utan protester! =) 
Ropade in Kevin och han var lite övertrött skrek och gapade på mig och jag fick ta emot både att jag är så dålig mamma, att han aldrig får göra nått osv.. ja, trötthet helt enkelt! Men en dusch och sen puss och kram i sängen så sover han oxå. 
 
Själv poppade jag popcorn, tog en bit tårta och en kanna vatten med mig upp och har sen dess sett min serie, har den igång nu med.. som tur är så har jag redan sett de här avsnitten, ser dem igen för att färska upp minnet bara. =) Snart kommer min gulliga älskling hem, har saknat honom massor!! 
 
Måste uppdatera listan för er =)  Har även fått lite nya förslag så jag ska se om jag kommer ihåg dem. 
 
Mamma: 4/8 3780 gr 53 cm
Lena B: 4/8 3520 gr 52 cm
 
Anna B: 8/8 3680 gr 52 cm
 
Agge:14/8 3380 gr 52 cm
Cecilia: 14/8 3420 gr 51 cm
Pamela:14/8
Lisa: 14/8
 
Annelie: 15/8 4100gr 53 cm
 
Jos:16/8
 
Emma: 20/8 3420 gr 52cm
 
Anna & Maggan 21/8 
 
Helena: 22/8 3250 gr 54 lång
 
Lisa: 24/8
 
Älsklingen: 26/8 3500gr 53cm 
 
Alvin: 27/8 
 
Kevin: 31/8 
 
Kram på er
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress