Bf + 4
Hej min vän! Hur har du det?
Jag mår inget vidare, tårarna är så nära hela tiden nu och när jag får komentarer på facebook om att folk tycker att jag kan ta och klämma ut den där bebisen nu gör det bara värre.. så idag bestämde jag mig för att inte uppdatera fb något mera, för att slippa allt tjat. Däremot är jag inne och tittar på vad andra har för sig.. 
 
Ännu en dag har gått och jag som trodde att denna lilla mannen skulle vara som Alvin så skulle han ha varit född idag.. men nää.. känns som jag kommer få vänta ett bra tag tills han kommer, har en känsla att om det inte blir lördag så kommer jag säkert bli igångsatt. Någonting som jag inte vill ska ske men har ju inget val direkt om vi skulle gå så långt. Enda fördelen är väll att nu är han så pass stor, så jag känner ju allt han gör.. då vet jag att han åtminstonde lever!! Däremot tycker jag att han har hicka väldigt ofta, upp till 6 gånger per dag! 
 
Vi har det bra annars, Alvin har nu gått 3 dagar på dagis och nu har han helg fram till tisdag. Kevin har en dag kvar i skolan sen har han haft sin första vecka, det märks att de är trötta efter dagarna. Alvin somnar på fem röda om kvällarna och Kevin tjurrar ihop och gråter varenda gång det går emot honom. 
 
Inatt ska älsklingen jobba, får se hur jag kommer sova då... vill ju ha honom hemma hos mig om nätterna men det går ju inte. Han har ju varit hemma så länge nu så man har kommit ifrån det lite och därför känns det ovant. Jag tror att jag kommer ha svårt att somna.. har nämligen sovit 2 gånger idag, vilket jag inte brukar!! 
 
Hm, vad ska jag skriva mera? Det känns som hösten är på rejält intågande nu, inte mig emot då jag älskar hösten med dess kalla dagar och fina färger men känns lite tidigt... eller vad tycker du? 
Har inte gjort så mycket idag, barnen har badat.. de var som små skitgrisar! Jag och älsklingen var och bytte ett par stövlar till Alvin, sovit, lagat mat och tvättat en maskin med tvätt. Så nää inte många knop här hemma idag, kan bero på att mitt psyke inte är i toppform! Är asrädd för en ny förlossningsdepression, och eftersom jag gråter så mycket redan nu så känns det ännu värre... men jag ska inte ha någon ny jävla depression, denna gång ska jag njuta av vår lilla bebis från början!! Jag tror mitt psyke är som det är tack vare en svår graviditet, nu går jag över, alla tjatar, och min kropp lurar mig varenda kväll med att ge mig sammandragningar/förvärkar. Därför tror jag att det är som det är nu... och jag tror att bara jag skiter i fb under några dagar så kanske jag mår bättre. Ska vi slå vad om att snart rullar väll alla sms in istället?!!
 
Imorgon är det fredag, vad ska ni hitta på då? Älsklingen ska sova, Kevin till skolan (imorgon ska han ta kort! =) ) och jag & Alvin är lediga. Hm, undra vad han och jag ska göra då... måste komma på nått roligt, men som inte kostar pengar!! Varför måste allt kosta??
 
Idag behöver ni inte få någon lista, var ingen som gissade idag ändå.. utan ni får den imorgon igen. Däremot har jag tagit kort på barnens nya gympadojor och svampen från igår. =)
 
Kram på dig! 
 
Första kortet: Alvins nya skor. Andra kortet: Kevins nya skor
 
 
Anna

Tycker du gör rätt att inte uppdatera fb om du känner så!
Jag har 5 dagar till bf och jag vet att jag kommer gå över. Har ställt in mig på det, men det kommer kännas bajs att göra det!
vet att det inte hjälper mig jag hållet tummarna att bäbis kommet snart. Kram
Kan du inte få göra hinnessvepning hos bm? Jag ska fråga det på onsdag när jag ska dit.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress