Bf + 5
Hej min vän, är allt bra?! =)
 
Ännu en dag till ända, och bebisfronten? Nää inget än så länge, hade lite ont i ryggslutet nu kväll, tog ett varmt bad och nu känner jag inget igen. Men är inställd på att om det inte händer nått imorgon så kommer jag säkert bli igångsatt, en känsla jag har. Kommer få göra en hinnsvepning på måndag hos Bm, och det sägs att det inte är direkt skönt.. men om det sätter igång det hela så ja varför inte?! 
 
Imorse gick jag & Alvin och lämnade Kevin vid skolan, stötte på Pamela och fick då en vuxenkontakt en liten stund. Var riktigt skönt att få prata av sig lite, jag som har stängt alla ute.. men det kändes bra. =) Tack gumman! 
Efter besöket var jag helt slut, Alvin spelade dator så jag la mig på soffan och somnade direkt! Sov ca 40 min.. Sen blev det dags att hämta Kevin från skolan, hämtade honom och gick till affären. Barnen fick sin vecopengar, vi kör med 20 kr i veckan om de sköter sig och jag tycker de har varit riktigt snälla denna vecka. Kanske beror på att de har inte varit hemma så mycket? ;-) Heheh
 
Barnen handlade godis, jag handlade mat inför kvällen. Väl hemma igen så la jag mig i soffan och vad gjorde jag då? Jo somnade igen!! Sov väldigt länge.. nog närmare 2,5 timme eller nått.. älsklingen spelade wii och barnen tittade på när jag vaknade. Började med maten, idag gjorde jag det så enkelt för oss som det bara går. hehe Pomme, grillad kyckling och tzatziki. =) Mums!! Slängde ihop en äpplepaj medan pommen var i ugnen, så jag och älsklingen tog oss lite paj nu ikväll när barnen mumsade godis. =) Vet inte varför, men mina barn tycker inte om paj, det som är så gott!!
 
Nu sover barnen och älsklingen ska snart cykla iväg för att jobba sista natten, sen är han ledig till torsdag. =) Så skönt att han snart är ledig igen. =) Ser fram emot imorgon, visst kanske blir bebis men nää samtidigt tror jag inte det. Vi ska se fin fina bilar hela kvällen imorgon! =) Men visst om jag ska vara ärlig ligger jag hellre på bb och snufflar bebis men om det inte blir så så är jag glad över att få se fina bilar, umgås med roligt folk och bara njuta av stämingen. =)
 
Nej, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera nu.. mer än att listan kan man stryka dagens datum oxå. Och jag vet att inom ca 1,5 vecka kommer jag ändå ha min bebis så nu ska jag försöka att inte haka mig upp på det så mycket. 
 
Kram från mig!!
Emma - Mamma till Theodor

Jag fick en hinnsvepning med Theo och det satte igång det hela, hoppas det blir så för dig med om han inte kommer tidigare :)
Låter som en bra dag du haft och mycket sömn låter super skönt, kram på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress