Bf +6
Hej min vän!
Lördag idag och inga som helst känningar, har nog provat allt för att få igång det hela men det funkar inte, detta måste vara den mest envisaste ungen jag har varit med om! Men jag mår bra så jag gillar mer läget nu, dock snälla ni alla sluta ringa!!!!! Speciellt de som inte annars bryr sig, ni har inget med mig att göra, det hjälper inte mig. Ni får jättegärna skicka sms, så svarar när jag orkar. 
 
Dagen idag har gått i rasande fart, och jag som inte ens har gjort nått! =) Älsklingen tog med sig barnen och cyklade till bilutställningen, själv sov jag under  tiden, blev ca 2 timmar. =) Gjorde mig iordning och sedan åkte vi neråt kungsgatan för att se på bilarna. Visst mina barn är inga änglar, det har de aldrig varit men de brukar sköta sig relativit bra när vi ser på raggarbilarna men idag vet i faan vad som flög i dem! Är så besviken på dem, slutade med att vi åkte hem efter 2 timmar, nu ligger de i sina sängar och jag är bara så besviken... ville verkligen njuta av bilarna men det sket sig totalt! 
 
Nej, nu ska jag bjuda på en bild på hur jag såg ut efter att ha piffat till mig lite nu ikväll, älsklingen tyckte jag var jättefin medan jag bara ser en stor äcklig person just nu! 
 
Kram från mig
 
Cecilia

Kämpa på! Du är stark som orkar :) snart är han här så du slipper allt tjat! Visst är det spännande att folk bryr sig så mycket mer när man ska få barn, speciellt de som aldrig bryr sig annars!

Massor av kramar till dig!!!

jos

Du ÄR jättefin!
Hoppas du får lite lugn och ro nu och att inte folk håller på å tjatar! Massa kramar!

Karin

Du är ju superfin ju!
Förstår precis vad du menar med att folk hör av sig som inte annars brukar höra av sig när man är gravid.

Håller tummarna för att allt går bra hos BM på måndag.

Vill gärna ha lösen när du ändrar.


Hör av dig när du orkar.
Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress