Bf + 7
Hej min vän!
Har nu gått 7 dagar över, eller som det annars heter 41 fulla veckor, asså 41 veckor!! Jag måste vara någon jäkla elefant eller nått för denna unge har inte en tanke på att vilja komma ut! ;-)
Men denna dag har gått i rasande fart ändå, har varit igång i tempot 120 hela jäkla dagen! Först drog vi till lotten, där sågade barnen och älsklingen ner ett träd (hade jättebra kort som absolut inte datafaan ville ta emot idag, ni får bilden senare) jag själv klippte ner en massa rosbuskar och drog upp en massa ogräs. Skulle ha plockat av svartavinbär men de var övermogna så det bidde inget med det, mig gör det absolut inget då jag inte ens tycker om det! 
 
Hem och duschade, sen drog vi till City Gross för att veckohandla, barnen tjurrade ihop i vanlig ordning.. vet inte vad det är om de bara är allmänt trötta eller vad det är.. handlingen blev klar iallafall med två tjuriga barn. Hem och slängde in en maskin med tvätt, började plocka och styra här hemma. Älsklingen damsög och sen gick han och grabbarna ner och slängde en massa skit i återvinningen. Tycker det är bra att de hjälper till och är medvetna om vad som ska sorteras vart. Låter ni era barn vara med och källsortera? Panta? Mina barn älskar att vara med och panta flaskor i affären, perfekt syssla till dem. =) Hehe
 
Satte mig ner en stund och älsklingen och barnen fortsätte att göra klart bilen, Kevin sprang upp och hämtade basen till bilstolen medan älsklingen tog bort 2 säten i bilen. Så nu är det förberett och klart oxå! =) Bara en liten plutt som fattas... 
 
Älsklingen lagade maten och jag fortsatte att tvätta, blev 3 maskiner och tvättunnan var tom i.... 1 timme tror jag. =) 
Barnen badade jag såg min serie och sen la sig barnen för natten. Har haft oregelbundna sammandragningar nu ikväll, hoppas hoppas säger jag bara MEN jag tror inte... 
 
Men däremot kan ni väll hålla tummarna imorgon? Jag ska till BM klockan tolv och då ska hon göra en hinnsvepning, jag hoppas att det sätter fart på det hela för jag vet inte hur länge jag orkar. Är ju för fasiken konstant sur och tycker synd om min familj!!! 
 
Nej här kommer listan...
 
Listan
Mamma: 4/8 3780 gr 53 cm
Lena B: 4/8 3520 gr 52 cm
 Anna B: 8/8 3680 gr 52 cm
 Agge:14/8 3380 gr 52 cm
Cecilia: 14/8 3420 gr 51 cm
Pamela:14/8
Lisa: 14/8
 Annelie: 15/8 4100gr 53 cm
 Jos:16/8
 Emma: 20/8 3420 gr 52cm
 Anna & Maggan 21/8 
 Helena: 22/8 3250 gr 54 lång
 Lisa: 24/8
 Älsklingen: 26/8 3500gr 53cm 
 
Alvin: 27/8 
 
Kevin: 31/8 
Farmor

Han har det väldigt skönt inne i magen :) För att det ska vara rättvist så kommer han nog mittemellan Alvin o Kevins "dagar" alltså den 29:e allt för fridens skull. Hoppas det gick bra idag och att du inte behövde vänta alltför länge på "gubben".
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress