Bf +8
Hej min vän!
Alltså nu har jag gått över lika länge som jag gjorde med Kevin, vad faan är detta?!! Håller tummarna hela tiden att det ska dra igång men inte faan gör det det! Var hos Bm idag, där blev det att göra hinnsvepning, hon sa att jag höll på att öppna mig, hade en väldigt mogen tapp och allt såg så bra ut. Så om vi inte hade bebis imorgon så förstod hon inte varför. Men det kan jag svara på: JAG HAR VÄRLDENS ENVISASTE SON!!!!!!
Hon gjorde en hinnsvepning, det gjorde inte ont men det var obehagligt, hon sa att hon verkligen inte var snäll när hon gjorde den. Har haft sammandragningar en stund efteråt men sen dess inget.
 
Däremot ska vi till läkare imorgon på sjukan, för bedömning om igångsättning. Har för högt BMI så det är därför, och jag hoppas verkligen att de är på min sida och sätter igång mig! Så håll tummarna för mig imorgon bitti.
 
Annars har väll dagen varit bra, Kevin var i skolan och jag & Alvin spelade spel, målade och lekte. =) Älsklingen tog med sig Alvin till gubbens trädgård under tiden som jag var hos bm. Hämtade Kevin, jag sov en stund och sen åt vi mat. Efter maten gick vi ut, barnen cyklade och jag & älsklingen promenerade. =) Nu sitter vi och ser på bompa innan barnen ska sova. =)
 
Kram från mig!
 
Här är bilden som jag skulle visa er igår. =)
Linda

Tänkter på dej gummsan. Vet ju precis vad du går igenom. Kraaam

lisa

Vi ska tänka på dej o hålla tummarna!!! lycka till nu kramar

jos

Håller tummen stenhårt att du får din son idag! :-)

Farmor

Håller att vad som går att hålla. Får bara hoppas att han inte är LIKA envis när han kommer ut.
Kram till er alla.
Det har blivit Snickers,- russin,- kokos och Kolakakor (Sirapskakor) än så länge :)

Anna

Hållet tummarna med!
Jag har bf imorgon o kommer be Bm om hon kan reta med lite där nere!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress