Fredag och känslor på svaj...
Hej min vän, hur har du det?? =)
Mina känslor är upp och ner, är som ett monster i ena sekunden till att bryta ihop i nästa och bara krypa upp i älsklingens famn för att få tröst.. riktigt jobbigt med alla hormoner på svaj som inte vill ge sig alls. Bröt ihop fullständigt igår och grät som ett litet barn över gräl med barnen, sommarlov i all ära men efter att varit hemma så länge nu så märks det att de behöver snart komma igång som vanligt igen.. mycket bråk blir det, blandat med en massa skratt oxå! Skyller allt på mig och vill bara ha bebisen från min kropp nu så mina hormoner blir lite bättre än vad de är just nu!
 
Nog om mitt humör, vi var till Katrineholm en sväng igår, gick i en spelbutik och sen handlade vi. Väl hemma igen bakade jag 80 st bullar, negerarslen (oxå kallat dumlekakor) och nötklickar. =) Var helt slut efter 3 timmar i köket, tog en kall dusch och sedan spelade vi spel. Igår blev det Den försvunna diamanten. =) Riktigt roligt!
 
Idag har Kevin haft simskoleavslutning och jag hejade på vid bassängkanten när han simmade både ryggsim och bröstsim! Älskligen och Alvin badade i stora bassängen under tiden. =) Kevin har tagit 7 märken på 3 veckor och jag är sååå stolt över honom!! Visst han hade 3 innan men han tog ju om dem så därför räknade jag med dem i de här 7 märkena. =) 
 
Efter simskolan åkte vi till min äldsta och bästa vän, nämligen Frida! Hade inte träffat henne på så länge och det var riktigt roligt att bara ta en fika och snacka en massa. Kevin reagerade på katterna så han och Alvin gick ut på gården och lekte en stund. (Blir så ledsen att han har blivit så allergisk, nu är det björk, gräs och pälsdjur)
Efter fikan åkte vi till stan, älsklingen och barnen gick på biblioteket, åt på Burger King, gick på stan medan jag satt och snackade en massa skit med Jos och Cicci. =) Vi alla tre är höggravida och vi längtar verkligen efter våra pojkar! =)
 
Väl hemma igen så städade jag och älsklingen och sedan gjorde vi smoothie till kvällsmat. Spelade spel, lagt barn och nu snart ska vi se sista säsongen på Brothers and sisters och älskligen har gjort en blåbärsmilkshake till mig... är väll inte direkt jätteförstjust i det. 
 
Javisst ja! Höll ju på att glömma en sak!! Igår bäddade vi till "Mårten", blev nöjd med allt förutom vagnen.. barnen hjälpte till och nu vill de verkligen att lillebror ska komma och en sak är säkert, de är inte ensamma om att ha honom här nu! 
Som ni ser så har lillebror redan gosedjur så det önskar han sig inte!! Köpte igår en pyjamas till honom och idag hittade vi ett sett med body,byxor,mössa, dregellapp och pyjamas i smurfarna! Så det fick följa med hem. =)
 
Nej, kram från mig!
Lisa

Vi vill oxå att kusin ska komma nu!!!!!

Emma - Mamma till Theodor

Så fint ni gjort till honom, längtan är stor efter kusinen...tycker allt han får komma nu! :)
Så duktig Kevin är, inte illa med 7 märken :)

Kram på dig gumman!

Cecilia

Så fint ni har bäddat :) nu är det hög tid att de kommer ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress