Söndag
Och ingen bebis.. men har idag gått 38 fulla veckor så det är ju alltid nått. Magen har sjunkit ännu mera på mig nu efter nattens bravader, har typ mensvärk och sammandragningar fortfarande men inga värkar. Är helt slut och vill bara att han kommer ut nu, eller bestämmer sig för att låta sin mamma få vila!!
 
Vi såg på film igår och myste i soffan, såg på Sean Banan filmen, snacka om världens sämsta film!! Sen såg jag min serie, så nu är den boxen slut!! Nån som har Brothers and sisters boxen nummer 5??? 
 
Tvättade även all tvätt igår, blev några maskiner om jag säger så.. men skönt att det är klart nu! Dock fylls det ju på väldigt snabbt.. 
 
Hm, vad ska vi göra idag... jag vill ju helst bara sova och vila men har en familj som nog inte tycker samma som mig just nu. Förstår dem, jag skulle inte heller vilja sitta inne en fin semesterdag om jag inte hade ont någonstans. Så vi får se vad som händer. Älsklingen är iallafall iväg och köper lite frukost, jag slängde på lite ägg. Så sen jag gick upp för ca 2 timmar sen så har jag satt på ägg och klätt på mig... går inte i många knop!
 
Nu till era gissningar: 
 
Mamma: 4/8 3780 gr 53 cm
Lena B: 4/8 3520 gr 52 cm
 
Anna B: 8/8 3680 gr 52 cm
 
Agge:14/8 3380 gr 52 cm
Cecilia: 14/8 3420 gr 51 cm
Pamela:14/8
Lisa: 14/8
 
Annelie: 15/8 4100gr 53 cm
 
Jos:16/8
 
Emma: 20/8 3420 gr 52cm
 
Anna & Maggan 21/8 
 
Helena: 22/8 3250 gr 54 lång
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress