Annandag jul
Nu är snart julen över.. känns som denna jul bara har rusat förbi, en massa planering, bakning och hysteri över julklappar till att det snart är slut. MEN vi har haft en väldigt bra jul, vi har alla fått varit friska (Jag brukar dra på mig nått med halsen) och barnen är så glada och tacksama över alla deras klappar de fick. =) Däremot är de väldigt trötta på julmat så idag blir det tacos hemma hos oss. =) 
 
Igår var vi hos svärmor och svärfar, där åts det julmat, fikade och åt ost & kex, ja vi åt i stort sätt. ;-) Men det var gott! =) Barnen fick julklappar och vi hade det allmänt bra. Kom hem vid nio tiden och då fick barnen en kvällssmörgås och Vilde fick smaka gröt för första gången. =) Det gillades starkt! En smakpotion ska vara ca 2 skedar, denna unge åt desto mera kan jag tala om! =) Efter det fick han en flaska ersättning och sen sov han i sin vagga fram till två inatt. Tack säger jag bara! =)
 
Idag ska vi ha en hemmadag, bara ta det lungt och ha det mysigt. Efter frukosten tog jag och Vilde ett långt bad, sen somnade han själv i sin säng ihop med sin snuttefilt och giraff. =) (Giraffen fick han av Kevin i julklapp)
Jag funderar på om jag skulle orka slänga ihop en kladdkaka till kaffet sen men vet inte om jag orkar, börjar bli trött på allt sött just nu! Annars ska vi bara ta det lungt idag, vad ska ni göra idag??
 
Håller på att ladda in korten från mobilen till datorn så jag bjuder på ett instagram kort just nu för de andra har inte laddat klart än. 
 
Kram på er! =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress