Måndag igen
Måndagen är här igen, hatar måndagar även om jag är mammaledig! Helgen har varit bra, i lördags vart det ju simskola, sen lagade jag mat, städade och tvättade lite. Igår var älsklingen dålig, feber och ont i magen men som nu är bra igen. Trodde han skulle bli magsjuk men inte då. =) men iallafall så ställdes våra planer in, jag tog med mig barnen ut och gick och handlade lite. Gjorde tomtegröt, saffransskorpor och lagade mat... 
 
Idag fick min älskling sovmorgon medan jag gick upp och tog hand om barnen. Vilde vägrar bröstet mer och mer, jag mår skit av det och vill bara gråta! Men tror att det är ett sätt för mig att inse att jag har inte mycket mjölk för att mätta honom. Jag känner mig inte redo att lämna bort honom än i vilket fall som helst. (vissa tycker att om man får flaskan så kan man skaffa barnvakt) men jag är inte redo, och likadant så kommer jag inte börja dricka förrens han inte tar brösten alls. 
 
vad händer annars då? Jo jag har varit och tränar nu ikväll, älskar min träning! Är inte ute efter att bli smal utan att få må bra! =) 
 
kram på er!!
 
linda

Förstår gumman att de e jobbigt med amningen...men bara för att han tar flaskan så måste du ju inte lämna bort honom. Lucas

Anonym

Ojdå det blev lite konstigt. Nä men Lucas har bara fått flaska sen han var Bara typ två tre mån. Men aldrig att jag har lämnat han för det. Inte nu heller. De gör man när det känns rätt. Kram :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress