Snö
Ingen har väll missat att det har snöat i 2 dagar nu?!! Blir så less på alla tjurskalligheter om att det är förjävligt på vägarna, man kan varna varandra om det är halt eller köer men man behöver väll inte gnälla? Vi bor i Sverige och här har vi snö och kallt i x antal månader! 
Jag tycker snö är fint, och det blir ljust ute, visst kanske inte älskar att köra bil just nu men jag klagar inte. 
 
Igår gick jag 8 km, när jag kom halvvägs så ringde telefonen och det var förskolan som ringde, Alvin hade kräkts! Skyndade mig som en galning hem och borstade av bilen och åkte ner, jodå mycket riktigt han hade kräkts... 2 gånger. Skyndade mig hem, ville inte ha kräks i bilen... vid porten kom  nästa laddning och sådär höll det på fram till klockan var ett. Då vände det och han åt kex och blåbärssoppa. Idag har han ätit både frukost och lunch och druckit blåbärssoppa. 
 
Jag är så rädd för magsjuka, vill inte ha det och vill inte att lilla Vilde ska få det, den jäveln som smittade oss är vi inte glada på... (vet ju inte vem det var, men flera från dopet har insjuknat...)
 
Idag har jag inte gjort många knop, lagat lite lunch och myst framför brasan. Jag har även gjort julgodis så jag får se hur det smakar, lät gott iallafall! Med nougat och kokos. =) 
 
Har lagt in alla bilder från dopet oxå, det får jag ju inte glömma! =) Tänkte ni skulle få se lite kort, hoppas ni vill det. 
Vad händer resten av veckan då.. nej en massa lek i snön om det inte är någon annan som insjuknar i detta skit! Älskar att inte ha nått inbokat utan bara gå och lulla lite. =) Och det ska jag fortsätta med!
 
Jag vill ha tips på julgodis, så skriv ner era bästa tips och recept! 
 
kram från mig. =)
 
 
Anna

Vlika fina bilder från dopet!!!

Jag håller med dig om snön.....blir så trött av alla som skriver på facebook om hur tråååååkigt snön är! Flytta rå!

Jag ska bara bli lite bättre sen ska det göras julgodis här med! Har inga tips tyvärr.....men den klassiska kolan ska göras :-)

Vi hörs
Kram

Svärmor

Skulle flytta om jag hade råd, men att bjuda ca 30 personer på resa för att äta julbord hos oss, det kostar :)

Vi har inte drabbats av någon sjuka, än så länge. Låter som om ni drabbats av vinterkräksjukan.

Julgodis: Pepparmintspastiller, kokosbollar, risbräck.

Hoppas ni andra håller er friska.
Du vet vad som sägs :) Tvätta händerna ordentligt.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress