Vad som har hänt i mellandagarna
Julen susade förbi och vi har det väldigt bra, förutom en Vilde som har kommit på att man inte ska äta mat på dagarna utan nätterna.. morr!!! Hur ska vi få honom att vända tillbaka?? Tips tack!
 
I mellandagarna jobbade älsklingen och jag hade det rätt ok. I fredags kom Anna hit, vi åt smörgåstårta och drack vin! =) Såg på film och snackade skit, det var så roligt! =) Tack vännen!
I lördags kväll kom Frida hit, vi åt pannkakor och sen ost & kex. =) Vi hade det oxå väldigt trevligt!
Igår handlade vi, jag gjorde piroger (Bra att ha i frysen om man ska iväg) och sen storstädade jag, Frida kom hit en sväng och höll mig sällskap. =) Tack vännen!!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, väntar in det nya året.
 
kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress