Alvins kalas =)
Alvin har haft en toppenhelg, vad det verkar som. =) Fått en herrans massa paket och imorgon får han ännu mera då han är vårt lilla "hjärtebarn". Hahah =) Kommer ihåg det så väl att vid halv elva den 13 februari började värkarna och sedan gick det utav bara farten! =)

Igår kom mormor, morfar, farmor, Putte, Lisa, Arvid, Wilma, Olle, Frida och Sandra hit och firade vår pöjk! =) Supergoa tårtor som Frida hade fixat och korv med bröd. =) Passade på att mysa med Olle, gisses vad liten han var!! Längtar som en galning till mina 26 veckor har gått och det är våran tur att få vår lille bebis. =)


Öppna paket

Alvin valde Super Mario tårtor och det fixade frugan Frida åt honom. =)

Den andra Super Mario tårtan

En väldigt suddig bild på lilla Olle men underbart söt och mysig. =)
Måndag idag och dagen har gått så fort! Har börjat med att jag går och lämnar barnen och går till jobbet de dagar som jag börjar kvart i nio, så idag tog vi oss en promenad. =) Underbart härligt att gå men får så ont i ryggslutet när jag går, men det ska inte hindra mig! Jobbade och sedan när jag kom hem så har jag och älsklingen lagat mat ihop och nu tvättar vi. =) Längtar till nya lyan så man slipper att springa ner i tvättstugan och passa tider när man ska tvätta!! Snart ska jag se på Familjen Annorlunda, det är en serie som går hem hos mig! =)Säger även ett stort Grattis till Linda & Jimmy som äntligen fick sin andra son igår. =) Massa massa kramar!!
Pöss från mig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress