Ligger i soffan..
Och borde igentligen resa mig upp, ta en dusch och sätta fart. Men jag älskar lördagar, nyss ätit en god frukost med varma frallor och ägg med mina två små troll! Älsklingen ligger och sover och jag ska väcka honom om ca 1 timme, han kom hem imorse efter en natts jobb och nu sover han ut. =)

Idag är det dagen d för Alvin,som han har tjatat denna vecka efter denna dag! För idag ska han ha kalas för sina kompisar på Busfabriken, han ska ha sitt kalas i piratrummet och han har själv valt vilka han ville bjuda. =) Imorgon fortsätter vårt kalasande för vår son, då får alla som vill fira honom komma, men det är bra om man säger till innan! =)

Ikväll ska vi ev åka till Linda & Claudio på lite käk och en massa prat. =)

Igår tog jag två timmar komp och gick hem klockan två, det kändes skönt att kunna hämta mina troll tidigare än vanligt och sedan åkte vi till stan, där fick jag tag på två par byxor! =) Så skönt att slippa mysbrallorna nu. heheh jag älskar mysbrallor om kvällarna men inte hela tiden! Jag tycker om att se "snygg" ut när man jobbar, handlar eller tar en fika hos nån och inte går omkring i sina fula mysbrallor! heheh japp jag är knäpp.

Imorgon går jag in i vecka 14, bara 26 veckor kvar hahahha!! Nää njuter för fullt nu utav min graviditet, nu när jag äntligen har fått ordning på järnet, mår kanon! =) Och magen den bara växer och växer, kommer ju bli gigantisk denna gång. =) Ställde mig även på vågen igår, hade inte gått upp nått och det gör att jag mår ännu bättre. När jag väntade Kevin hade jag gått ner rätt mycket nu men det berodde på att jag inte fick behålla nått, och med Alvin hade jag gått upp 5 kg redan i vecka 12! Så jag hoppas att jag slipper att gå upp så mycket denna gång mot vad jag gjorde med de andra två trollen. =)
Finns vissa saker jag mår rejält illa av och försöker undvika det är: kaffe, cola, kyckling, fet mat och ibland choklad. Däremot är jag nästan jämt grymt sugen på sura och salta saker, saltlakrits är det bästa jag vet just nu! ;-)

Näää kanske skulle ta den där duschen nu... men det är ju så skönt i soffan, under en filt! =) Vad ska ni göra denna helg???


Farmor

Conny jobbar och jag har tänkt åka in och fira Alvin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress