Bröllopsdag!!
För exakt 7 år sedan sa jag och älsklingen ja till att dela våra liv med varandra. =) Såhär dags satt jag hos frisören och fixade både hår, naglar och make up! Jag var sååå fin!! Evelina och jag hade styrt med min klänning hos sömmerskan så att den skulle passa perfekt till mig och det var synd att Evelina inte kunde vara med på denna dag.
Mamma och Agge hämtade mig hos frisören, mamma började gråta redan i bilen och det var inte lätt att hålla tårarna borta!!

Väl på väg in till kyrkan fick jag springa in då stormen Gudrun började komma och jag ville ju inte att håret skulle bli förstört på en gång. Mamma & Agge hjälpte mig med min underbara klänning och då kom även min älskling in. =) Vi tågade in i kyrkan och jag var såå nervös!! Cermonin gick hur bra som helst och sedan åkte vi vidare till lokalen på tunet som vi hade lånat. Där blev det massa god mat, skratt, fotografering, dans och sång!!

Att det redan har gått 7 år är helt sjukt för mig, kommer ju ihåg denna dag som om den var igår. =)

Jag älskar dig min Robban!!
Finaste killen på bröllopet var ju självklart Kevin!
Vi fck sjunga för varandra ( och jag som hatar hatar hatar att sjunga ensam!!)
Och självklart lite Star Wars tema!
Och min jättefina ring!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress