Gladiatorerna
Vaknade igår med en tjock hals och helt matt i kroppen... kollade i spegeln och mina halsmandlar var lika stora som när jag hade min period av  halsflussen!! Faan faan fann tänkte jag men sov bort hela dagen.. åkte och handlade inför kommande vecka men det var typ det enda kroppen orkade. Javisst ja, jag slängde ihop lite maränger och älsklingen var supergullig hela dagen som tog barnen, hemmet och köksansvaret så jag bara kunde sova.
Vi åt lite tacos och sedan somnade jag i ca 1 timme till innan Gladiatorerna började på tvn. Vi gjorde ordning en varsin skål med glass, maränger och chokladsås till oss och så bänkade vi oss i soffan för att se Gladiatorerna!! Vi alla vet ju vad vi kommer se på lördagarna framöver. ;-) Dock fanns det ju inge ögongodis ju!!
När Gladiatorerna var slut gick barnen och la sig, jag såg då på filmen Mitt stora feta grekiska bröllop och åt mitt favvoritgodis! Nämligen Toffifee. =) Heheh
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress