Helg
Blev frisk, jobbade två dagar sedan blev det helg. Helgen har gått i lugnets tecken, är sjukt trött fortfarande men annars mår jag bra, eller nää har haft tandvärk!! Men ska till tandläkaren i veckan så jag får se vad hon säger då.
Har som sagt börjat rensa här hemma, har nog slängt upp mot en 7 påsar med en massa skit som jag inte förstår varför man sparar!!
Igår var även mamma och pappa här på en fika, var väldigt trevligt! =) Gick en promenad med familjen till affären oxå, köpte mys och frimärken. Så nu har Alvin skickat iväg sina inbjudningar till hans busfrabriken kalas! Shit blir inte billigt men han ska oxå få uppleva att ha kalas där, sen är det hans första barnkalas som han har. =)
Har idag tvättat, så nu är det klart.. ska bara vika tvätten och lägga in det. Sen har jag diskat och även varit inne på en hemsida som gör såååå fina barnkläder.. får se om denna tjej kan fixa några set tills Alvin fyller år! Han skriker nämligen efter kläder, ungen har vuxit som bara den och de byxor han kan ha de är trasiga!! Så kläder när han fyller år kommer han få av oss. =)
Blev även medlem som Buzzador häromdagen, så igår fick jag ett erbjudande om att bli testperson till ett väldigt bra balsam tydligen så det tackade jag ja till så får jag se om jag kommer med sen eller inte... gå in ni oxå och bli det!! =)
Ska snart börja med söndagssteken, det ska bli himla gott och sedan blir det att handla! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress