Måndag
Tillbaka till vardagen igen, Alvin klarade av en heldag på förskolan, men har tänkt mycket på honom under dagen!! Men det hade gått bra. =) Kevin hade oxå haft en bra dag i skolan. Själv är jag så jädrans täppt, blir galen snart och ont som fasiken i bihålorna!!

Slutade fem idag och direkt gick jag över till att ha PIM redovisning, vi var ett antal som var klara samtidigt så därför kom läraren ut till oss. Skönt att slippa åka iväg. =) Så nu har jag fått mitt diplom i Pim och nu ska jag bara redovisa mina timmar för chefen för att få ut komp! =) Och de timmarna lär behövas under våren. =)

Väl hemma har jag inte gjort mycket, har ätit lite nyponsoppa.. känner ju inte vad nått smakar!! Pratade länge med Linda i telefon och nu ser jag Sofias änglar, har inte kommit några tårar men de har varit väldigt nära!! Att livet kan förändras snabbt!! Jag hoppas innerligt att vi aldrig kommer uppleva nått sånt hemskt.

Har varit en bra dag trots ont i bihålor och täppt så man kan knappt prata. =)


Farmor

Vad skönt att Alvin är frisk igen. Du får äta stark, het mat. Robban kan nog fixa en het chili som får nosen att börja rinna på dej. :)

Krya på dej

Kram

Farmor

Vad skönt att Alvin är frisk igen. Du får äta stark, het mat. Robban kan nog fixa en het chili som får nosen att börja rinna på dej. :)

Krya på dej

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress