Trevlig onsdag!
Har kommit hem från jobbet och har precis ätit lite pannkakor! =) Men bara liiite för älsklingen ska nämligen ner till stan en sväng nu ikväll och då köper han med sig en sallad från Paus!!! Längtar tills han kommer hem!! =) =)
Dagen idag har varit bra, har haft lagom med jobb på jobbet och dagen har gått i ett. Var dock lite kallt idag och det har både blåst och regnat om vart annat!! Chefen kom upp till oss idag och så gav hon mig ett nytt ansvarsområde och det ska bli både roligt och en utmaning! Men det känns roligt att hon ger mig ansvaret då jag inte har jobbat så länge, det är ju bara trots allt 1 år! =)
Blev godkänd i sista uppgiften i PIM härom dagen också och det kändes helt underbart!! Ska bara vänta in en kollega, sedan ska vi visa upp vårat arbete för varandra sen får jag mina komptimmar!! =) Räknade lite på det och tror jag kom upp runt 29 timmar. Heheh
Öppnar imorgon, det innebär en natt utan någon sömn typ! Men vad gör man inte liksom, och så slutar jag ju ett imorrn så det är ju skönt! =) Sen är det helg igen!!
Har inte hänt så mycket här hemma.. jobbar och står i, handlade igår och ska få lite banankartonger, nån mera som har kartonger de vill bli av med?! =)
Kram från mig!
Jag tycker om denna bild, vet inte varför men bara gillar den!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress