vabb
Som rubriken lyder så blev det vabb för Alvin igen, han vaknade imorse och var inte alls som vanligt.. trotsig och ledsen mest hela tiden. Lämnade honom halv sju och åkte till jobbet, tjugo i nio ringer förskolan och säger att han är ledsen nästan hela tiden. Var bara att åka och hämta min lilla fis.

Har under dagen inte gjort så mycket, lagat lite mat till mig och Alvin, gjort en play doh deg ifall de vill dega lite senare och så har jag mest bara legat i soffan.. läste i en annan blogg vad man som person faller för hos en annan människa. Hehe vill ni veta hur jag tänker/funkar?? hehe
Det första jag lägger märke till hos en person är om han har fina ögon... sen går jag nästan helt och hållet på hans personlighet. Jag tyckte/tycker att min älskling har fina ögon, har en skön humor och hans personlighet är guld värd!

När jag är på krogen går jag enbart på utseendet (sen gör jag ju inget, men ögongodis måste man få ha!!!) och det ska vara långhåriga killar helst!!Någon som jag anser är väldigt väldigt snygg och har en sexig kropp och som jag nästan dreglar över när jag ser honom på tv är.... Charlie Hunnam!! Alltså Jax i SoA!

Vad faller ni för hos en person?? Vad tittar ni först på??
(bild tagen från google)
Emma - 19 år och gravid

Ögonen och armarna...mums :D

Farmor

Vad då långhåriga? Varför vill du då att Robban ska klippa sej :) Hoppas allt är bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress