Ledigheten är snart över...
Om bara några timmar är vi tillbaka till verkligheten igen då älsklingen börjar jobba.. Inget vi ser fram emot men i augusti har han semester. =) Vi har haft en massa roligheter för oss, bland annat smultronstället, Västerås, varit hos mamma, badat nästan varje dag, mycket grillat och många många skratt! 
 
Vi backar tillbaka tiden lite.. ända till i onsdags. I onsdags vaknade vi rätt sent, åt frukost och sedan åkte vi till Smultronstället. =) Där valde barnen en varsin smurfglass, jag en megastor glass som jag orkade typ 1/3 av, och älsklingen en lakritsglass. Efter glassätandet gick vi en promenad och tittade på båtarna. På kvällen åkte vi till mamma & pappa, där tog vi en kvällsfika och sen badade vi. Jag var i vattnet för första gången och det var skönt. (jag älskar allt som är kallt just nu) så jag simmade några längder och sen gick upp. 
 
 
Torsdagen spenderades hemma i lugn och ro, sedan åkte vi och badade med Linda och hennes barn, det var väldigt kallt men barnen badade medan vi vuxna sat med filtar runt om oss!! Väl hemma så började vi förbereda allt inför fredagen. =)
 
Fredagen gick vi upp skapligt för att sedan packa väskan och slänga oss i bilen. Åkte och tankade och sedan åkte vi mot Västerås! Väl framme och jättekissnödiga så var det en toppendag. =) Vi kollade på alla finbilar som stod uppställda, vi gick på marknade, åt matsäcken på parkeringen och satt och kollade när alla bilar åkte ut för att köra crusing. Eftersom vi satt och kollade på alla bilar som lämnade parkeringen så blev det att vi inte åkte in till stan för att kolla crusingen, utan vi rattade bilen hemmåt istället. Men med nöjda och trötta barn! =) Barnen fick en varsin grej, de båda valde en varsin leksaks raggarbil, och lillebror i magen fick en cool body. =) Jag själv köpte mig ett Sons of anarcy linne som jag sedan ska ha när lillebror är ute! På vägen hem stannade vi och kissade hemma hos mamma och pappa innan vi åkte vidare till stan och mötte regnet! Vi åt donken och sen åkte hem och sov. Är glad att jag nu har varit på Power meet och sett alla dessa bilar, en äkta raggare ska nog ha upplevt det för att kunna säga att de är raggare. ;-) 
 
Igår var vi trötta som bara den!! Men gick upp rätt tidigt för att vara med på Theos dop och sen åkte vi hem till mamma & pappa, älsklingen hjälpte till med att snickra och fixa garaget. Vi fick mat och fika och hade det väldigt trevligt. Åkte hem vid åtta tiden och då svängde vi förbi maxi, köpte Blues brothers och så hittade vi en body åt lillebror som båda två fastnade för! =) Åkte hem och sov i stort sätt. hehe
 
kram från mig
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress