Nya bilen =)
Är så glad och så nöjd med vår nya bil!! Men ska berätta lite snabbt om gårdagen först. ;-) Vi åkte ut till Hanna och där lekte barnen med Wilma & Wincent medan vi morsor satt och pratade. =) Alltid lika trevligt om jag säger så! Barnen badade i både vattenspridaren och poolen och de hade det väldigt roligt i stunder. Hehe När åskan brakade loss då satte vi oss i bilen och sen kom regnet på vägen hem! 
 
Hämtade älsklingen och sedan åkte vi ner till Maggan på Tb Bil! Provkörde en Cheva transport och blev lite smått förälskad. ;-) Efter provturen bestämde vi oss för att detta blir vår nästa bil, vi ska INTE ha fler barn efter denna skrutt, men vi vill känna oss oberoende av plats! Kan tänka mig att många kommer tjata om när nästa barn kommer, då kan de dra någonstans för vi ska bara ha 3 barn så enkelt är det, men det är smidigt med en stor bil då barnen blir större och vill ha med sig kompisar! 
 
Dagen idag har varit lugn, har väldigt jobbiga nätter just nu! Max 3 timmars sömn både inatt och går natt, vaknar av att jag antingen måste kissa eller så är det värsta värmevallningarna just nu.. känns som jag ska brinna upp och mår så fruktansvärt illa då!! Tycker inte att även om det regnar så blir det ingen skillnad, måste bero en hel del på alla hormoner.. Men iallafall, vi låg kvar i sängen till elva sen blev jag rastlös och hungrig. Vi åkte och handlade och sedan åkte vi hem och åt. =) Jordgubbar med mjölk & grädde är det goaste som finns!! (Fruktansvärt onyttigt men sommaren är så kort)
 
Sen kom älsklingen hem från jobbet, då tog vi en promenad ner till Maggan och där hämtade vi hem vår bil!! =) Körde den en bra stund innan vi stannade och handlade på City gross lite snabbt, handlade en fläkt till sovrummet, så både airkondision och en fläkt borde hjälpa så jag får sova!! Efter maten kom Pamela upp en stund så Rhia och Alvin fick leka. =) Tack snälla!
Nu sitter jag här, har ont i mitt bäcken och är såå trött och kissnödig! Kissar nog var 20 min just nu... magen har sjunkit på mig massor de senaste dygnen och därför har jag så ont i bäckenet, för lillebror borrar ner huvudet.. Jag hoppas verkligen att jag slipper gå hela tiden ut!
 
Farmor.

Hihihi. Låter som det inte blir den 14 augusti utan 14 juli :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress