Snart så..
Nu är det inte många timmar kvar tills min älskling är hemma, och har frivecka ihop med resten av familjen! Som jag har längtat och även barnen. Igår var min bror med familj här en sväng, Olle provade vaggan och den är så pass stor så förhoppningsvis kommer bebisen kunna ha den länge! =) Vi har sagt att så länge han ligger i vaggan så kommer han få sova i vårt rum, sen när det är dags för spjälsängen får han flytta ner i sitt rum. (hehe men det har vi ju inte sett än att det händer!)
 
Men iallafall, min bror m familj var här igår och det var så trevligt. =) Sen åkte jag och grabbarna ut till mamma och pappa för att fortsätta umgås med brosan och jag & Lisa satt ute till klockan var över åtta och bara pratade. =) Det som var så roligt var att barnen lekte sååå bra!! 
 
Väl hemma igen så duschade barnen och så hade vi lite mys innan vi alla 3 somnade.
Idag drog jag och trollen till Himpa, där Alvin tyckte att det var kallt att bada medan Kevin var i i 2 timmar! Han blev jättearg när det var dags att åka hem. Själv var jag i en pytteliten stund och vad skönt det var att svalka av sig!! Hemma igen satte jag mig och njöt av en iste och sen vaknade älsklingen. Vi åkte och lämnade Alvin på bowlingkalas hos en dagiskompis och sen åkte vi andra till stan, där vi åt och kollade lite i affärerna innan vi hämtade Alvin igen. 
 
Nu ikväll har Frida varit här en sväng, vi pratade och hade det allmänt trevligt. =) Tack snälla för att du finns här för mig när min älskling är och jobbar! Nu sover barnen, diskmaskinen är igång och jag ska snart oxå gå och sova. Och imorgon när jag vaknar är älsklingen bredvid mig! =) Vi har inga planer direkt för veckan som är spikade, utan vi har sagt att vi ska njuta av varandra. =) Läångtar!!!! Så snälla, tjata inte på oss om att ses vi vill vara själva för en gångs skull. 
 
kram från mig!
 
Farmor

ses och ses, vi ses väl i alla fall på lördag. Ha en skön vecka!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress